semalam (rabu) semuanya pakat blik...
aku je yang lmbt.....
almaklum la ada clazz...sampai kul 5 plak 2...
aduss...tapi xpla....lmbt2 pun mesti ada tiket punya....
malas nk beli tiket awal2...takut tkejar2 pulak...
ari nie (khamis) punya la awal aku bangun...
6 pagi...mana taknya...
nk study finance...ada test pulak...
padahal semua lcctrer pagi nie ada majlis..
tapi lcctrer aku stilll soh datang gak....
kononnya kalo sorangh xdatang.....
semua kena buat test....padahal xd pun...
datang just amik attendan je....
hissss geram betol ngan cik arman nie.....
clazz kul satu pun batal gak..
tapi kelas IA tak mungkin akan batal...
hati nie berbelah2...nk g ke tak...
kalo xg....nanti sepatah haram pun aku xfaham...sapa nk ajar aku???
xpla....g jela...lagipun lepas abis clazz blik la...
tunggu lagi....
selalunya kalo blik ary khamis mesto rushing...
tapi khamis ary nie...
rilex skit....almaklum la...
tiket xbeli ag....xd la takut tertggl bus...heheheeh
abis je clazz aku terus blik...
cuci muka...makeup blik....
dah siap...
ari nie kak ana hantarkan...huhuhu thanks kak ana tolong antar iza....
kalo x...mesti tkejar2 jugak...
ingatkan sampai boleh la beli terus tiket...
hah amik ko....
semua tiket sold out...alamak lupa plak...
esk kan melaka cuti...
patutlah ramai sangat ari nie..
sampai sold out....huhuhuhu...
takutnya aku......kalo xd tiket macam mana nk blik...
malas la nk blik hostel blik....
dalam otak dok fikir2..
kalo kl sold out mesti bus untuk ke kuantan banyak lagi...
leh g pahang....rindu kat adik sara n adik aisyah...
lama xjumpa anak buahku......
ingatkan adala....rupanya yang 2 pun sold out.....
\wahahaha nk nangis aku dbuatnya....
cari punya cari dapat gak tiket....
tapi 2 la....pukul 9.30 malam...
sekarang barui pukul 7...
mak ai...2 jam setengan lagi...
mati kutu aku......wahahahahahah
slamat la....laptop aku ada bateri...
boleh main apa yang boleh dmain.....
bosan punya pasal....wahahahah
ok la...times out...
dh nak nek bus......
****orang dok lalu lalang....aku buat muka derk jer...malu la jugak...tapi nk buat macam mana***
bye....bye...bye...doakan aku slamat sampai ea...


conclusion: jgn bli tket lambat2 nt kne duk kt hentian bas....hihihihi
ReplyDeleteehehehhe....
ReplyDeletetu la pasal....ingat kan bila dekat...tiket sentiasa ada tapi hampeh.....