dapat je tahu mara dh masuk...
apa lagi panjang la langkah aku...
nk beli macam2.....
semalam jadi org miskin...ari nie jadi orang kaya baru...uhhh...
lupa daratan sekejap...wahaha
''iza elaun dh masuk..jom ar kuar g dp''kata nk beli barang..
walaupun tengah mamai2....almaklum la baru bangun..hehehe
tapi bila dgr je duit dh masuk....senyum sampai ke telinga la...
dalam hati...ari nie aku jadi orang kaya...waaa
agak poyo tapi excited punya pasal......apa ada hal...
tut...tut...tut...mesej masuk daa...
''iza aku nk ikut korang g dp tau...''
sapa lagi hidayah la...mastermined bab2 shopping nie...orang kuat nie...wahahaha
kitaorg ok kan je...lagi best g ramai2....
oppsss kitaorg nie...nas ngan aku la...
siap je dalam kul 12...apa lagi terus g giant dulu...
nk cek duit ...takut xmasuk pulak...
bila tgk je duit yang dari 2.43sen bganda jadi 5 ratus..
fuhhh bestnya...joli katak la...
mula2 g dataran pahlawan....
tengok punya tengok memang bkenan apalagi beli jela...
aikk bukan saya ea...tapi nas...
bukan main makcik nie....wahahaha
makcik lagi sorang nie dari tadi nk kasut merah...
kononnya nk matching ngan baju yang baru beli..
ala nk pakai malam nie...dari dp ke mp...
dari mp ke jaya jusco ke tesco pulak....nk cari sepatu merah jugak...hissss
sama la jugak makcik nas...dari dalam semua nya nk matching...
parah2...
aku nie cakap org sakan...aku pun sama...
skrang nie pnampilan nk ubah stail korea la plak..wahahah
aku mmg bkenan...apa lagi abik n terus bayar la...
nak cakap penantnya.....kejap2 duduk...
tapi bila bangun nk start bjalan dh xketi nk bhenti...
still xdapat jugak...
saya dh dapat apa yang saya nk....heheheh
dari pukul 12 hingga la ke malam x abis kitaorg bshopping...
hahahah.....
ikutkan nk main bowling malam 2....
yela semuanya dh beli serba baru...
semata2 nk g main bowling...
last2 minutes plak si ijat n t geng cancel sbb nk tgk bola...
hisss spoil betol la...
ala.....
kitaorg pun dh xlarat nk teruskan aktiviti lain...
terlampau penat n start la sakit kepala blik..
mana xsakit kepala...
nk total segala perbelanjaan....huhuhuhu...
masing2 start pok pek pok pek...
aduh..budget lari dah....hisss macam mana nie
nie la akibatnya terover bila dapat elaun...
wahhahahahaha.................layan!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:
Post a Comment