mulanya malas nk g mana2..
yela clazz abis pun petang lepas 2 nk kuar plak...
x ke penat...huhuhu
tapi sebab member dh ajak teman..
teman je la...
mulanya nk g bdua ngan dayah je n member2 dier...
tapi macam xbest plak..
yela nanti dayah ngan member dier...
aku!!!!!!!!! mesti sorang2....
mesti punya lah....
ajak la jugak si petir...hehehe petir 2 nas la...
sory nas...mgutuk ko...tapi petir2 dia banyak baek hati..huhuhu
suka tolong orang....tmasuk la aku nie...
puji la skit...nanti btambah petir kalo dia baca....
wahahaha...
tapi kemana???????
lagi2 mp....mp...mp...huhu bosannya...
tapi dh org ajak teman g jela...
tengok kawan dayah sakit menankutkan....macam gangsters..
hehehe.....rupanya bukan gangsters tapi yang tolong banteras gangstersism.....jeng..jeng...
janji pukul 6...
ok la....aku nie bsiap2 punya la macam sakaribut...
yela orang dh tunggu...xkan nk bg org tggu lama2......
bjalan kaki punya la jauh...rushing2 takut org marah..
last2 bukan kitaorg aje yg dia tggu..rupanya ada lagi member dayah punya member nk join....
ekele...ingatkan kita je yang dh lambat...rupanya ada lagi yang lambt dari kitaorg...
heheheeh....
sesampai je kitaorg..
mula la sesi orientasi....heheheeh...
tanya nama????? orang mana????.....
soalan biasa bila baru kenal...
aku nie pmalu skit....pmalu ker????
konon2 nk control ayu la padahal aku pun mcm petir...hahahahah..
senyum je la yang aku tau...
wahahaha....tapi boleh plak si nas blh plak bgaduh ngan fizi...
ala bgaduh sebab minah indon je pun...tapi 2 la org kata ada kemistre....
tut..tut member diorg yang kitaorg tggu pun dh sampai...
jam pun dh kul 6.30.. dah mcm lambat
so terus g la ketempat yg kita org nk g...mana lagi mp la.....
kitaorg kan bertiga...
so xnk bpisah..nk dok skali la satu keta..
tapi blh plak member dier ckp??? amboi sumo dok sana ..mai la sorang sini..
aku memang2 xnk...dh la aku takut tgk member dier...
nie nk dok sorang2 kat keta member dier plak...
huhuhu menakutkan....sapa lagi yang kena g...nas la...
dia kan spesies gila2...sumo blh masuk ngan dier...wahahaha
kat mp 2 ada ada apa la....
ada ke patut diorg ajak men bowling...
aku mana keti maen bowling.....hissss malunya...
takut punya takut....aku bkali2 ckp aku xpandai main..
tapi dayah konon nya cool la pun cakap..
dayah : '' ala iza diorg pun xpandai main'' nanti kau belajar la...''
aku : banyak la ko dayah...buat nya masa aku baling bola 2...ngan aku2 pun tbaling...takut weyh...
dayah: wahahaha......
aku : gelak ko an....betul la dayah aku takut beb.....
.............
kenapa cakap bdua je....
oh lupa plak...si nas g teman si wan beli present untuk girl dia sempena bufday party esk...
punya la lama kita org tggu....
masa 2 aku tgh pose...pose sunat...
tgk jam pun dh pukul 7.30...apa lagi aku ajak la dayah g beli air...nk basah kan tekak...
makruh pulak lambat2 kan berbuka...
air mineral je pun...
time tgh minum...member dayah blh plak ckp...
kesian member dayah..buka minum air je...
aku xdgr la...tapi member aku la cakap..
wah feeling kejap...haha masa 2 xd lagi feeling2 nie...
wahahaha..
tunggu punya tunggu...
sapa lagi...nas la...
diorg pun bg cadangan soh makan dulu...
so kitaorg berenam pun g la makan dulu...
cari punya cari...xtau nk makan apa..
nak makan nasi....DIET...
hisss aku nk makan apa nie....
so aku pun makan la yee mee claypot...eh betul ke...
ala bantai la...
lagi pun org yang blanja...xsangka aku ari 2 bnasib baik....slamat duit aku...wahahaha
masa makan2 2....
banyak tanya la member dayah nie...
i2 la ini la....yela nk ngorat dayah...almaklum la..muka macam cina...
mmg la ramai nk try....
aku relax je masa 2....xheran pun...
x sedap la yee mee dier...
aku makan separuh je...yang lain aku xmakan pun..
blh plak syah tanya...
'' kenapa xmakan abis????
aku pun jawablah...xsedap ar lagi pun dah kenyang...
syah pun jawab blik...ekele kalo kat umah sampai hirup2 sup 2...kat sini nk malu2 plka..
aiseh....sempat lagi malu kan aku...
''xd maknanya nk malu2 nie....dah mmg xsedap...nk buat mcm mana..
semua yang ada ketawa kat aku...eee geram giler...
time tgh bersembang2 ngan diorg..
dayah minta diri ke toilet...
xp la...
bangun je dayah...
member2 dier tadi tanya pasal dayah???
wahaha...lawak betul la diorg nie..
tanya dayah dh ada pakwe ke belum???
dayah suka laki yang macam mana???
ada soalan paling pecah perut aku nk gelak...
antara fizi ngan pakwe dayah mana lagi hensem????
wahahaha....
aku nie pun jadi la wartawan kejap....
fikir nk jawab apa nie????
hmmm dayah suka laki yang gelap2 skit...i2 la yang aku dapat jawab pun..
antara berempat 2 ada la yang gelap skit dari yang lain2...
tiba2 dia kata yes!!!!!!!!
aku pun pelik la...apasal dia kata yes...
la rupanya....dia ada ciri2 lelaki dayah suka...
yang lelain sumo mcebik....tanda protes la kot...
wahahaha aku kat situ dh xlarat nk ketawa dah...
fizi : kenapa dayah suka laki yang gelap2...
kan dia putih...so kena cari yang putih2 la...
nanti kawen baru dapat anak chomel....
betul x???
yang lelain kat situ dh pecah perut ketawa komen si fizi nie...
tapi 2 la kan...
orang kata 2 la lumrah hidup....yang popuan cun dapat lelaki xhensem...begitula sebaliknya...
syah : cun kan dayah...macam cina...
fizi : nanti aku nk nyanyi ...aku nk tuju kat die(dayah)
sumo yang kat situ dh bantai gelak...
hah 2 dier dah mai....sapa lagi dayah la...
sumonya yang tadi kecoh terus senyap....
aku nie nk tgelak aje dbuatnya...wah bestnya dapat member2 cm nie...
sporting abis...
disebabkan tggu nas punya lama...
so nk main bowling xblh coz dh penuh...
so diorg pun ajak g karoke...
mulanya macam kebertan yela slalu kitaorg2 je..
nie ada laki....dh la suara xsedap....nk karoke ngan diorg plak...
hisss malu je... tapi dh diorg beria2...
kitaorg ok je la..... teman je pun......tapi yang member dayah lagi 2 org kena blik..
coz dirg btugas kul 12..
so tggl la fizi n syah je...
macam2 genre lagu diorg pilih...
aku dh geleng kepala....
best gak kalo kadang2 kuar mcm nie....
aku betul2 terpaku dengar suara diorg nyanyi...
memang sedap....lagi2 si....
bdegup2 jantung aku...xtau la knapa....
khayal sekejap aku...
wahahahaha.......giler la...
ada plak time si fizi nyanyi lagu mei hua...
confem la dia tujukan kat dayah...
aku nie tau la diorg nk try dayah....tergelak2 aje dari tadi..
sampaikan nas ngan dayah pelik...
tapi aku buat xtau je...
3 jam jugak kitaorg dalam bilik karoke...
akhirnya abis gak...
kita kuar je dari bilik 2 ..tgk jam dh pukul 11...
takut tlambat..aku nie tepon la makcik guard asrama....
kata blik lambt skit....hehehe
padahal...nk merewang lagi...
wahahaha...
pusing punya pusing...
alih kita org amik keputusan g MBMB...
lepak2...kononnya la padahal sayang nk bpisah...wahaha..
uitttt senyap sudah....
dok kejap kitaorg balik la...
huhuhuhu best giler ari 2....


