Wednesday, November 30, 2011
Nov 30 2011 !!!!!!!!!!!
pertemuan ini adalah kali ke 4...mengapa kenapa hatiku terasa gelisah tak menentu...rasa macam nak menangis saje....huh hati kenapakah??? walaupun pertemuan itu hanya seketika tapi aku amat bahagia apabila diimbas kembali... dari hari kehari aku makin x mengerti..apakah yang cuba ALLAH tunjukan padaku....dia amat istimewa bagiku tapi sukar tuk meluahkan kerana dia yang bernama LELAKI... aku takut andai tersalah bicaea..perhubungan akan punah begitu sahaja...benarkah bila seseorang wanita keluar dengan seseorang lelaki berdua itu tandanya dia amat menyukai lelaki itu....adakah lelaki pun begitu juga??????? adakah aku dianggap seperti seorang adik ?????? ohh tidak...apakah perlu aku bertanya??????? '' awk kenapa perasaan saya kat awk lain???? awk layan saya dengan baik...layan seperti seseorang yang istimewa tapi kenapa awak xpenah mgatakan suka dan sayang pada saya??? saya jadi keliru????'' hari ini kita bertemu??? keluar tgk wayang n then g makan....kita bergurau..kita bgelak ketawa tapi tanpa awk sedar saya menyimpan seribu persoalan??? adakah saya hanya sekadar seorang teman bagi awk???? hari ini saya mberanikan diri untuk bertanya...adakah awk sudah berpunya??? tapi awk dengan yakin memberitahu '' em utk dr sy n mmgla single...tp dh ada orang mnt kt sy...sy xmnt sbb angap mcm adk j tp xtau nk explain kt die mcm mana''..awk kata awk angap dier adik j....saya tak faham la awk....sebenarnya awk nie dh berpunya atau belum...bukan nk myibuk tapi saya berhak untuk tahukan awk....saya xnak nanti awk punya makwe datang serang saya...saya blh terima andai ada orang perli2 saya,tapi saya xkuat andai ada orang hina saya...saya takut wak...saya takut dmalukan.....saya x sesempurna seperti perempuan lain awk...saya banyak kekurangan....bila keluar ngan awk..terasa diri sangat bertuah....yela orang mesti saya cakap saya bertuah sbb dapat '' pakwe'' yang handsome n orang ada2.....indahnya perasaan itu awk...mungkin awk tak rasa tapi saya rasa amat dihargai awk....awk nk tahu x....semua mesej awk saya simpan..setiap kali nk tidur..saya akan baca dan tersenyum sorang2....kalaulah awk tahu....pasti awk bangga kan...sbb saya minat kat awk macam tu skali...awk andai suatu hari nanti saya menyampaikan berita yang saya akan berkahwin??/ adakah awk sedih?? sbb saya akan menjadi milik orang ...adakah awk akan jadi mcm tu???? atau awk dengan rasa gembira mgucapkan tahniah atas perkahwinan saya....benar ke awk????? jadi saya hanya bertepuk sebelah tangan sahaja selama nie....hancur hati saya andai anggapan saya benar awk... kadang2 saya pernah terfikir...awk macam lelaki2 lain ke???suka mempermainkan perasaan perempuan....saya berharap awk bukan macam tu....saya xkuat wak nak terima kenyataan itu sbb saya sangat mempercayai awk??? awk nk tahu x...awk la lelaki yang saya berani untuk keluar berdua...kalau orang lain...saya xakan brani melainkan abang dan adik2 saya....kerana saya andaikan semua lelaki hanya berjumpa sekadar untuk menyimpan luka dalam hati saya....tapi awk x....walaupun awk x pernah mgatakan apa2 tapi saya yakin awk bukan mcm tu kan???? masa kita tgk wayang...awk duduk rapat sangat dengan saya....saya tertanya2 apakah yang awk fikirkan ketika itu??? dan adakah hari2 yang mendatang saya sentiasa ada dalam fikiran awk???? saya buntu awk....saya rasa macam nk nangis je skrang.. saya bukan alat untuk awk lepas kebosanan bila waktu cuti..saya xnk macam tu awk???? orang kata kalau kita sukakan seseorang hari2 kita nk dengar suara dier...bermain mesej ngan dier...benar ke awk???? tapi kenapa awk hanya mesej bila nk jumpa saya je...lepas tu awk senyap je....maknanya awk xsuka saya la.. ya mungkin suka berkawan tapi tidak untuk djadikan teman hidup...benar ke awk???....awk tolonglah saya xsuka djadikan alat....saya rasa terhina awk...sepatutnya saya kena sedar siapa diri saya kan awk...saya x sesuai dengan awk...awk diciptakan bukan untuk saya..saya kena pegang hakikat itu kan wak...saya kena SEDAR....ya saya akn cuba sedarkan diri saya supaya tidak berkhayal benda yang xpasti...saya akan cuba awk...dan awk kena tolong saya....tolong la katakan pada saya..yang awk hanya anggap saya hanya sebagai seorang adik...tolong awk..klau awk membisu mcm nie..saya xblh awk..saya xblh..tolonglah!!!!!!!!!!!!!!! dan hari ini saya menangis lagi kerana awk....menangis ingin tahu siapakah saya dhati awk??? awk tahu x ...setiap kali saya buka facebook saya akan tgk page awk....setiap hari saya nk tahu pkembangan awk..nk mesej awk tapi saya takut awk xselesa dgn apa yang saya buat....sehinggalah awk mesej saya...awk nk tahu...tgk je nama awk..saya akan tersenyum sampai ke telinga walaupun hanya ''salam'' ..... teruk kan saya.....ya mmg teruk....teruk kerana saya dpertemukan dengan insan yang bernama SHNZ.....unik nama tu....hingga akhir hayat saya...saya kan sentiasa ingat kat awk....walaupun pada ketika itu awk dh pun menjadi milik orang lain....saya akan bahagia jika melihat awk bahagia bersama insan lain....walaupun perit untuk saya terima....saya redo n pasrah awk...mungkin dari luaran saya sentiasa hapy tapi dari dalam hanya ALLAH sahaja yang tau.....bertapa saya kecewa.....mesti awk akan kata lelucon apakah yang saya tgh buat nie????? mungkin ia lucu bagi awk tapi tidak saya...awk nk tahu kenapa...sbb perasaan yang ALLAH kuarniakan pada saya dah pun saya serah kan pada awk.... lucu ke awk??????? setiap saat setiap minit bersama awk adalah suatu yang amat berharga bagi saya.....amat berharga.....saya hanya berani untuk meluahkan didalam ini tapi untuk mluahkan depan awk..saya xberani awk????saya xmahu dmalukan.....sya takut terima jawapan yang bakal awk sampaikan pada saya...pertemuan hari ini agak panjang masanya dari sebelum2 nya mbuatkan saya begitu banyak persoalan....terima kasih awk kerana membuat saya terleka seketika.....membuatkan perasaan saya indah ....merasa diri sangat dihargai....
Subscribe to:
Posts (Atom)

