Saturday, December 3, 2011

awk!!!!!!!!!!!

awk!!!awk!!!! awk nak tahu x setiap hary awk sering hadir di ruangan mata...kenapa ea awk???? ubat guna-guna apa awk bagi kat saya sampai saya jadi macam nioe??? kadang2 saya akan tersenyum...kadang2 jugak saya akan muram....tersenyum bila mengingati mesej2 yang awk bg dekat saya...sangat sweet....tapi akan menjadi muram bila mengingati apakah akhirnya hubungan ini???? adakah awk punyai perasaan sama seperti saya???? atau saya hanya dianggap adik??? betul ke awk??? saya xnk awk??? saya xnk dianggap seperti adik....sbb dalam hati saya awk sangat istimewa... awk kata awk anggap perempuan tu macam adik?? setiap kali saya tgk telefon...saya mengharap ada mesej awk??? tapi hampa...adakah awk dh lupakan saya???sakitnya hati andai awk dengan senang melupai??? seronok kan awk..bila ada rupa dan harta..apa yang mereka nk semuanya dapat...oh indahnya hidup diorg...hidup saya x seindah yang digambarkan awk....saya sangat cemburu bila tgk ada perempuan yang cuba ngorat awk??? serius saya sangat cemburu sbb perasaan saya hanya untuk awk seorang sahaja...tapi sehiingga kini..tiada kata mahupun lafaz kasih dan sayang awk pada saya...tiada!!!!!!!!!!! jadi kesimpulannya..awk xd apa2 perasaan kat saya..macam tu awk???tidakkkkkkkkkkkk saya xblh terima...saya tak blh terima awk....kenapa saya jadi macam nie....setipa saat pasti rasa nk menangis..senang kan air mata perempuan mengalir...air mata akan mgalir apabila orang2 yang kita sayangi tinggalkan kita...awk!!!saya sangat berharap pertemuan yang akan datang..awk jelaskan kedudukan saya dalam hati awk??? supaya saya lebih bersiap sedia untuk tidak menganyam sejuta harapan terhadapa awk lagi...moga2  Allah S.W.T tunjukan pada saya insan yang lemah ini...aminnn....andai kata Allah tidak mengizinkan kita berjumpa lagi....pasti kita dipertemnukan hanya untuk mengetahiu sejauh mana keimanan kita pada yang Esa...kan awk...awk apa yang awk sedang buat sekarang???? adakah saya benar2 sudah jatuh cinta awk???? orang kata jika kita dh jatuh cinta..hati kita akan resah tak menentu...hari2 kita akan fikirkan dia...apa yang dia sedang buat???dah makan ker??? agak2 dier ingat kat kita x???? macam2 kat awk.... saya selalu fikirkan awk???? tapi????? awk???? kalau ikutkan hati saya..saya xnk jumpa awk lagi..sbb saya xnk perasaan saya pada awk semakin hari semakin bercambah....tapi saya xmampu nk tolak ajakan awk...saya lemah awk... awk sering membuai perasaan saya....mungkin bila saya dh abis belajar di melaka nie..kita xkan jumpa lagi...kan awk??so masa tu saya xakan terbuai lagi....kita pun xkan pernah berjumpa lagi....ohhh sedihnya saya...awk mesti ada penganti saya yang baru kan....hmmmm awk mmg bertuah..dlahirkan dan diminati oleh wanita di luar sana....awk hanya perlu memilih??? awk sangat bertuah.....

awk memang manusia yang bertuah!!!!!!

awk!!!awk!!!! awk nak tahu x setiap hary awk sering hadir di ruangan mata...kenapa ea awk???? ubat guna-guna apa awk bagi kat saya sampai saya jadi macam nioe??? kadang2 saya akan tersenyum...kadang2 jugak saya akan muram....tersenyum bila mengingati mesej2 yang awk bg dekat saya...sangat sweet....tapi akan menjadi muram bila mengingati apakah akhirnya hubungan ini???? adakah awk punyai perasaan sama seperti saya???? atau saya hanya dianggap adik??? betul ke awk??? saya xnk awk??? saya xnk dianggap seperti adik....sbb dalam hati saya awk sangat istimewa... awk kata awk anggap perempuan tu macam adik?? setiap kali saya tgk telefon...saya mengharap ada mesej awk??? tapi hampa...adakah awk dh lupakan saya???sakitnya hati andai awk dengan senang melupai??? seronok kan awk..bila ada rupa dan harta..apa yang mereka nk semuanya dapat...oh indahnya hidup diorg...hidup saya x seindah yang digambarkan awk....saya sangat cemburu bila tgk ada perempuan yang cuba ngorat awk??? serius saya sangat cemburu sbb perasaan saya hanya untuk awk seorang sahaja...tapi sehiingga kini..tiada kata mahupun lafaz kasih dan sayang awk pada saya...tiada!!!!!!!!!!! jadi kesimpulannya..awk xd apa2 perasaan kat saya..macam tu awk???tidakkkkkkkkkkkk saya xblh terima...saya tak blh terima awk....kenapa saya jadi macam nie....setipa saat pasti rasa nk menangis..senang kan air mata perempuan mengalir...air mata akan mgalir apabila orang2 yang kita sayangi tinggalkan kita...awk!!!saya sangat berharap pertemuan yang akan datang..awk jelaskan kedudukan saya dalam hati awk??? supaya saya lebih bersiap sedia untuk tidak menganyam sejuta harapan terhadapa awk lagi...moga2  Allah S.W.T tunjukan pada saya insan yang lemah ini...aminnn....andai kata Allah tidak mengizinkan kita berjumpa lagi....pasti kita dipertemnukan hanya untuk mengetahiu sejauh mana keimanan kita pada yang Esa...kan awk...awk apa yang awk sedang buat sekarang???? adakah saya benar2 sudah jatuh cinta awk???? orang kata jika kita dh jatuh cinta..hati kita akan resah tak menentu...hari2 kita akan fikirkan dia...apa yang dia sedang buat???dah makan ker??? agak2 dier ingat kat kita x???? macam2 kat awk.... saya selalu fikirkan awk???? tapi????? awk???? kalau ikutkan hati saya..saya xnk jumpa awk lagi..sbb saya xnk perasaan saya pada awk semakin hari semakin bercambah....tapi saya xmampu nk tolak ajakan awk...saya lemah awk... awk sering membuai perasaan saya....mungkin bila saya dh abis belajar di melaka nie..kita xkan jumpa lagi...kan awk??so masa tu saya xakan terbuai lagi....kita pun xkan pernah berjumpa lagi....ohhh sedihnya saya...awk mesti ada penganti saya yang baru kan....hmmmm awk mmg bertuah..dlahirkan dan diminati oleh wanita di luar sana....awk hanya perlu memilih??? awk sangat bertuah.....

Thursday, December 1, 2011

takdirku!!!!!!!!!!!!

bila masalah yang mendatang pasti aku perlukan insan yang bernama ''ibu''...walaupun aku xpernah menceritakan  setiap masalah ini pada mak ketika hayatnya tapi kini aku amat memerlukannya...kini hanya tangisan yang men galir di tubir mata menandakan aku amat memerlukankannya....merinduinya....aku terlalu....payah untuk aku ungkapkan dengan kata2....aku memerlukan seseorang untuk aku meluahkan.....hanya padamu YA ALLAH.... ujian ini amat sakit YA ALLAH ....setiaP yang kau takdirkan untuk ku...aku amat mensyukuri nikmatmu YA ALLAH..apa sebenarnya yang hendak Kau tunjukkan padaku Ya Allah...kau pertemuakan ku dengan seorang insan yang bernama lelaki..yang melayanku dengan baik..tapi tak pasti akan kesudahannya...adakah ini ujianmu.... tertanya2 aku...adakah dia insan yang Kau utuskan untukku???? atau dia hanyalah insan untuk aku menghadapi ujianmu.....agar aku menjadi seorang hambamu yang tabah....kalaulah itu yang tertulis untukku...dan yang terbaik untukku...aku terima Ya Allah....jika itu menjadikan aku hambamu yang sentiasa berserah padamu Ya Allah... hari ini air mata ini mengalir lagi...rasa sangat puas apabila segalanya aku lepaskan.....bukan untuk menyesali tapi sekadar melepaskan segala yang mebelenggu hati dan perasaan ku ini.....kenapalah awk xnk mgaku yang awk sudah berpunya....kena mesti merahsiakan.....awk jadikan saya seorang perempuan yang tak tahu akan erti kawan....awk khayalkan saya dengan tindakan awk yang pada saya sangat2 manis....pertemuan demi pertemuan saya makin keliru....saya ingin dan hendak sangat tahu....di dalam hati awk sekarang...siapakah saya???? hanya sebagai teman atau apa????? sakit awk....sakitnya hati apabila melihat gambar awk dengan wanita lain...saya xblh membohongi perasaan saya pada awk....setiap malam sejak pertemuan ke 4 kita..saya sangat resah....dengan senang air mata ini mengalir dengan derasnya tanpa perlu ditahan....saya sangat menyayangi awk...bukan sebagai kawan tapi?????????? saya pun xpasti...apakah perlu saya meletakkan impian itu??? jikalau sekadar untuk membiarkan hati ini disakiti....gambar itu dan kata2 awk dh membuktikan awk mmg kepunyaan wanita lain tapi kenapa awk xnk beritahu pada saya....sekurang-kurangnya kata2 awk membolehkan saya tidak terus terleka....kenapa awk????kenapa membiarkan saya dengan khayalan itu..seronok ke mempermainkan perasaan wanita seperti saya nie awk????seronok ke????