Saturday, December 3, 2011
awk!!!!!!!!!!!
awk!!!awk!!!! awk nak tahu x setiap hary awk sering hadir di ruangan mata...kenapa ea awk???? ubat guna-guna apa awk bagi kat saya sampai saya jadi macam nioe??? kadang2 saya akan tersenyum...kadang2 jugak saya akan muram....tersenyum bila mengingati mesej2 yang awk bg dekat saya...sangat sweet....tapi akan menjadi muram bila mengingati apakah akhirnya hubungan ini???? adakah awk punyai perasaan sama seperti saya???? atau saya hanya dianggap adik??? betul ke awk??? saya xnk awk??? saya xnk dianggap seperti adik....sbb dalam hati saya awk sangat istimewa... awk kata awk anggap perempuan tu macam adik?? setiap kali saya tgk telefon...saya mengharap ada mesej awk??? tapi hampa...adakah awk dh lupakan saya???sakitnya hati andai awk dengan senang melupai??? seronok kan awk..bila ada rupa dan harta..apa yang mereka nk semuanya dapat...oh indahnya hidup diorg...hidup saya x seindah yang digambarkan awk....saya sangat cemburu bila tgk ada perempuan yang cuba ngorat awk??? serius saya sangat cemburu sbb perasaan saya hanya untuk awk seorang sahaja...tapi sehiingga kini..tiada kata mahupun lafaz kasih dan sayang awk pada saya...tiada!!!!!!!!!!! jadi kesimpulannya..awk xd apa2 perasaan kat saya..macam tu awk???tidakkkkkkkkkkkk saya xblh terima...saya tak blh terima awk....kenapa saya jadi macam nie....setipa saat pasti rasa nk menangis..senang kan air mata perempuan mengalir...air mata akan mgalir apabila orang2 yang kita sayangi tinggalkan kita...awk!!!saya sangat berharap pertemuan yang akan datang..awk jelaskan kedudukan saya dalam hati awk??? supaya saya lebih bersiap sedia untuk tidak menganyam sejuta harapan terhadapa awk lagi...moga2 Allah S.W.T tunjukan pada saya insan yang lemah ini...aminnn....andai kata Allah tidak mengizinkan kita berjumpa lagi....pasti kita dipertemnukan hanya untuk mengetahiu sejauh mana keimanan kita pada yang Esa...kan awk...awk apa yang awk sedang buat sekarang???? adakah saya benar2 sudah jatuh cinta awk???? orang kata jika kita dh jatuh cinta..hati kita akan resah tak menentu...hari2 kita akan fikirkan dia...apa yang dia sedang buat???dah makan ker??? agak2 dier ingat kat kita x???? macam2 kat awk.... saya selalu fikirkan awk???? tapi????? awk???? kalau ikutkan hati saya..saya xnk jumpa awk lagi..sbb saya xnk perasaan saya pada awk semakin hari semakin bercambah....tapi saya xmampu nk tolak ajakan awk...saya lemah awk... awk sering membuai perasaan saya....mungkin bila saya dh abis belajar di melaka nie..kita xkan jumpa lagi...kan awk??so masa tu saya xakan terbuai lagi....kita pun xkan pernah berjumpa lagi....ohhh sedihnya saya...awk mesti ada penganti saya yang baru kan....hmmmm awk mmg bertuah..dlahirkan dan diminati oleh wanita di luar sana....awk hanya perlu memilih??? awk sangat bertuah.....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment