Thursday, December 1, 2011

takdirku!!!!!!!!!!!!

bila masalah yang mendatang pasti aku perlukan insan yang bernama ''ibu''...walaupun aku xpernah menceritakan  setiap masalah ini pada mak ketika hayatnya tapi kini aku amat memerlukannya...kini hanya tangisan yang men galir di tubir mata menandakan aku amat memerlukankannya....merinduinya....aku terlalu....payah untuk aku ungkapkan dengan kata2....aku memerlukan seseorang untuk aku meluahkan.....hanya padamu YA ALLAH.... ujian ini amat sakit YA ALLAH ....setiaP yang kau takdirkan untuk ku...aku amat mensyukuri nikmatmu YA ALLAH..apa sebenarnya yang hendak Kau tunjukkan padaku Ya Allah...kau pertemuakan ku dengan seorang insan yang bernama lelaki..yang melayanku dengan baik..tapi tak pasti akan kesudahannya...adakah ini ujianmu.... tertanya2 aku...adakah dia insan yang Kau utuskan untukku???? atau dia hanyalah insan untuk aku menghadapi ujianmu.....agar aku menjadi seorang hambamu yang tabah....kalaulah itu yang tertulis untukku...dan yang terbaik untukku...aku terima Ya Allah....jika itu menjadikan aku hambamu yang sentiasa berserah padamu Ya Allah... hari ini air mata ini mengalir lagi...rasa sangat puas apabila segalanya aku lepaskan.....bukan untuk menyesali tapi sekadar melepaskan segala yang mebelenggu hati dan perasaan ku ini.....kenapalah awk xnk mgaku yang awk sudah berpunya....kena mesti merahsiakan.....awk jadikan saya seorang perempuan yang tak tahu akan erti kawan....awk khayalkan saya dengan tindakan awk yang pada saya sangat2 manis....pertemuan demi pertemuan saya makin keliru....saya ingin dan hendak sangat tahu....di dalam hati awk sekarang...siapakah saya???? hanya sebagai teman atau apa????? sakit awk....sakitnya hati apabila melihat gambar awk dengan wanita lain...saya xblh membohongi perasaan saya pada awk....setiap malam sejak pertemuan ke 4 kita..saya sangat resah....dengan senang air mata ini mengalir dengan derasnya tanpa perlu ditahan....saya sangat menyayangi awk...bukan sebagai kawan tapi?????????? saya pun xpasti...apakah perlu saya meletakkan impian itu??? jikalau sekadar untuk membiarkan hati ini disakiti....gambar itu dan kata2 awk dh membuktikan awk mmg kepunyaan wanita lain tapi kenapa awk xnk beritahu pada saya....sekurang-kurangnya kata2 awk membolehkan saya tidak terus terleka....kenapa awk????kenapa membiarkan saya dengan khayalan itu..seronok ke mempermainkan perasaan wanita seperti saya nie awk????seronok ke????

No comments:

Post a Comment